16 marca 2014

Rainy day at Wisła Stożek with Sonia Skrzypnik

Tęskno mi za rowerami, więc postanowiłam zagospodarować czas w któryś z weekendów na zdjęcia w tym klimacie. Wyciągnęłam Sonię na Stożek.
Niestety znaleziony wolny czas nie pokrył się z letnią aurą, która towarzyszyła nam przez ubiegłe dni.
No i tak to w deszczu lekko siąpiącym spacerowałam sobie po Stożku by potem dorwać Sonię gdzieś na trasie. Wypad ten był w miarę krótki, lecz i tak wytrzymałyśmy coś długo, jak na te warunki, które panowały tamtego dnia ; )

Tego dnia uraczyłam więcej Słowaków, niż Polaków na trasie, więc widać, kogo bardziej przestraszyły prognozy pogody.
Nie było tak źle, jak prognozowali, nawet nie padało przez większość czasu, jednak w drodze powrotnej dopadł nas totalny rollercoaster pogodowy: śnieg, grad, słońce, deszcz, wiatr, duuużo wiatru!









4 komentarze:

  1. Włosy MIstrz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zdjęcie moja nowa tapeta!
    Przecudne te zdjęcia, a Sonia po prostu .... <3 Jesteście obie niesamowite ! zazdroszczę umiejętności !

    OdpowiedzUsuń

Nabazgraj coś...