16 czerwca 2013

adidas Ride the Sky

No dobra... Jednak będzie coś pokroju minifotorelacji...

Może ja też nie mam takich umiejętności do odpowiedniego fotografowania tego typu imprez? Nawet panowie z gazety "drukowanej na papierze lepszym od papierowego" znajdywali lepsze kadry :D:D:D

Chociaż jaram się, że mogłam tam być pooglądać przez tę chwilę synków, którzy mieli co pokazać w locie, ojjj tak! Te tricki warte są tego, by tam być na miejscu! Cieszy mnie tez fakt, że odbyło się to na Śląsku, blisko mnie. Ogroooomna impreza, oj tak! Pierwsze koty za płoty. Będzie lepiej? Pewnie tak!

btw. Jaram się spodkową łuską! ; )


Dobry widok z góry, ale szkoda, że bramka startowa wsjo zasłania z góry ; )


Pretty good hairstyle Blake!


Dobry widok. Tam byłby klimat!




Były też niespodziewane ewakuacje...




What's wrong with his head?!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nabazgraj coś...